2011年11月13日星期日

13.11.2011

成天吵着屋企边度唔好 边度唔好
真是身在福中不知福
成天喺度怨来怨去
其实我地喺唔知其他人屋企D事
大家都喺你睇我好 我睇你好
家家都有本难念的经
喺我地自己唔知
其实当下最幸福D人喺自己
只是活在小吵闹D屋企
有D人生活艰难 都可以活得幸福快乐
点解我地要因为D小小嘢就系度吵冤巴闭
法证先锋 3 Ada 话哉
无论点向Mummy发脾气 Mummy都唔会怨
如果小小嘢就向身边最好D朋友 又或者男朋友发脾气
话么易 佢地啪啪手就咁走佐去咔
所以向Mummy发脾气 Mummy点都唔会气
因为我地拥有同样D血 喺亲生骨肉
永远都分唔开 唔可以啪啪手就咁走佐去
所以Mummy喺佢一生D至爱
赞成佢講D嘢 =)

没有评论:

发表评论